advert

Tuesday 26 July 2011

Menu Bakar Santapan Makanan Tengahari~

Org kate kalau makan free nie sedap kn??so, last week aku dapat g makan2 dgn dept aku,Maintenance dept..makan2 nie bersempena dengan khadiran Kodama-san iaitu tetamu dri Jepun yg dulu nya pnah berkhidmat dengan cawangan Malaysia syarikat tempat aku bekerja nie..
So, jz nak share la tempat yg ktorang g makan2 nie..restoran nie memang femes,banyak cwangan dan penah masuk rancngan tb..Peluang macam ni la baru aku dapat try tempat2 makanan yg kononnya femes..

Kalu tgok pic kt bwh nie msti knal restoran yg agk femes kt KL nie..
RESTORAN SEKINCHAN IKAN BAKAR>>

Pic bawah nie lak air pilihan..tembikai laici yg menyegar kn..aku dpt 2 gelas sbb dh terlbih order..rezeki~

So,ini lah menu pilihan..ada kerang,sotong,ikan pari,ikan cencaru,ikan merah,syur campur..yg xbestnya bila rasa sume same je sbb kuah yg disiram atas lauk tu kuah yg same..

Ini lak antara staff maintenance dept..memng ramai kumbang dari bunga~

Restoran memang femes dan gah tapi makanan yg dtawarkan xsetanding..Banyak lgi tmpt ikan bakar lain yg sedap dan memuaskan hati..Ermm,mungkin lain lidah lain rasanya..Bergantung pada selera masing2 la kot..Selamat Mencuba~

2 comments: