advert

Thursday 7 July 2011

Kelantan Delights Restaurant- Kelantanese taste

Tetibe arini terlebih rajin lak nk menaip dan entree ini adalah yg ke 3 hari nie aku nk share ..sape suke makn??aku suka makan especially klu makan free,ape pn sedap..hehe..


Setelah 3 hari terperap dlm ofis disebabkn kehadiran auditor dri Jepun, tibala hari ini dimana audit 'site' bermula..Lapang ckit pandangan ak bila dpt kluar dan harini gk ak berpeluang lunch di restoran Kelantan Delights di Sooka Sentral,KL bersama auditor dan bos aku..Sooka Sentral nie terletak bersebelahan je dgn KL Sentral dimana bila tibanya waktu makan tengahari,setiap restoran dlm Sooka nie akan penuh dgn manusia yg ingin mengisi perut..

Bila masuk je restoran nie trus terlintas makanan yg popular dan menjadi kegemaran di Kelantan..Kalu org Melaka dgn asam pedas nya,Penang dengan nasi kandarnya, Kedah dgn Laksa Utara,Kelantan lak ape??
Bila tgok je menu, maka tentula ingin memilih menu istimewa negeri Kelantan..
 Ini lah menu pilihan yg popular di Negeri Kelantan iaitu Nasi Kerabu..
Kombinasi makan tengahari pilihan aku..
Nasi Kerabu+jus tembikai

Komen aku untuk rasa nasi kerabu dengan pilihan ayam percik ni ialah SEDAP! Cukup rasenya,puas hati dan pastinya mengenyangkan..Byk lgi menu pilihan yg dtawarkn di restoran ini..So,bgi mereka yg ingin mencuba masakan Kelantan boleh la dtg mencuba di restoran ini..(^-^)

No comments:

Post a Comment