advert

Saturday 8 September 2012

Restoran Muhibbah Seafood: Chinese Halal Menu

Hyeee..hari ni nak share dengan semua satu lagi tempat makan yang best area KL..aish, makan lagi, padan la badan pun asyik naik je..ok2,pandai makan pandai la control ye..hehe~
Restoran kali nie terletak di Kampung Sungai Penchala..itu jela kampung yang tinggal sebelum menuju ke arah Damansara, betul-betul berdekatan dengan Kerinchi Link..Apa yang ada kat restoran nie? Restoran nie menawarkan menu 'chinese food' yang halal..Sekarang nie memang dah banyak restoran yang menawarkan menu dari kaum Cina nie memandangkan kaum yang berbilang di Malaysia nie..


so, bila ade restoran macam nie, bukan menjadi masalah kaum lain untuk sama-sama menikmati rasa makanan dari kaum lain pula kan..ok2, tak nak bebel banyak lagi, jom tengok antara menu pilihan yang sempat dinikmati ketika berkunjung ke restoran nie..
Ini la lauk yang dipesan untuk dimakan..ada ikan siakap kukus, kangkong goreng belacan, ayam lemon, sotong goreng tepung, tauhu jepun dengan telur dan tomyam seafood.

Keseluruhannya, puas hati ar dengan menu kat sini sebab semuanye memang sedap..Restoran ini juga amat sesuai jika datang bersama kelurga memandangkan meja yg besar dan keluasan reston yang boleh menempatkan pelanggan yang ramai pada suatu mase..
So, kalau ade kelapangan boleh la berkunjung ke restoran ini! :-)

Info: https://www.facebook.com/muhibbahseafoodrestaurant



No comments:

Post a Comment