advert

Thursday 14 June 2012

MoDe Excited!!!!Showcase Ulangtahun ke-20 KRU~

Ahad lepas aku berpeluang pergi ke showcase ulangtahun KRU yang ke 20..Showcase kali nie kononnya eksklusif untuk peminat tegar KRU yang berumur 20 tahun ke atas sahaja...haa, kalau sape yang dengar HotFm mesti tau macamane ak leh dapat tiket nie..huhu..Ntah macamane bernasib baik lak malam tu dapat tembus talian HotFm dan seterusnye menang 2 tiket eksklusif ke showcase ulangtahun KRU yang ke 20..yeayy!!!Terima kasih HotFM~
So, bile dpat tau dpat tiket tu, memang hari ku dipenuhi dengan senyuman jeee..Excited gler nk g showcase nie sbb KRU mmg dah lame x buat sebarang persembahan pentas..Seingat aku, last aku g tgok show dorang time study dlu, ade ar dalam 6 tahun yg lepas sempena pelancaran album dorang..Jadinye, bile dah dapat call dari HotFm suruh 'collect' tiket kt TV3, lagi la excited sampai sangup menyusup kuar dari ofis tme kje..haha..


Akhirnye, hari yang ditungu telah pn tibe..tapi aku x nak ar cte kt entrii nie, next pnye entri la baru cte kehangatan showcase nie..best sangat keee??haha.. Jom tgok muke excited peminat KRU nie ar..peace!
Next entri, aku akan share ar gambo yang sempat aku klik kat showcase tu..Gambar di atas nie adalah sekadar hiasan je..(^_^)

No comments:

Post a Comment